ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

Το Segreti Clothing σας διασφαλίζει την αρτιότερη, από πλευράς ποιότητας και χρόνου, μεταφορά των προϊόντων στον προορισμό τους, γνωρίζοντας ότι είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες του να παραλαμβάνουν το άριστο ποιοτικά προϊόν και στα χρονικά πλαίσια που το περιμένουν.

1) Διαδικασία αποστολής της παραγγελίας:

Η μεταφορά του εμπορεύματος πραγματοποιείται στην Ελλάδα από την Γενική Ταχυδρομική. Η παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την παραγγελία του προϊόντος στην Ελλάδα και σε 2-3 εργάσιμες ημέρες για τις απομακρυσμένες περιοχές.

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 14:00 (ώρα Ελλάδας), αποστέλλονται την ίδια ημέρα από το κατάστημα μας. Πέραν αυτής της ώρας οι αποστολές πραγματοποιούνται την επόμενη μέρα.

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε μια παραγγελία μέσα σε 1 ώρα από την πραγματοποίηση της ή ΠΡΙΝ γίνει η προώθηση της παραγγελίας από εμάς. Μετά το πέρας του προαναφερθέντος χρόνου η ακύρωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Για να αποφύγετε και να διευκολύνετε αυτή τη διαδικασία μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας πατώντας εδώ.

Όταν το εμπόρευμα φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής του θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί.

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε η μεταφορική εταιρεία (Γενική Ταχυδρομική) θα αφήσει ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στο κατάστημα του Segreti Clothing. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε.

Η διανομή των αποστολών στην Ελλάδα γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 13:30 το Σάββατο (Γενική Ταχυδρομική)

Έτσι, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος.

Σε περίπτωση που θέλετε να ενημερωθείτε για την πορεία της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ ή με τον αριθμό αποστολής της παραγγελιάς μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας πατώντας εδώ.

2) Εάν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο:

Για όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο site μας υπάρχουν σαφείς ενδείξεις όσον αφορά στη διαθεσιμότητά τους (διαθέσιμα, μη διαθέσιμα & pre order) ώστε να μπορείτε να πληροφορηθείτε σχετικά, πριν κάνετε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση προϊόντος pre order μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών ώστε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τον χρόνο παραλαβής. Έπειτα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό διάστημα σας ικανοποιεί, προχωρούμε στην καταχώρηση της παραγγελίας. Σε διαφορετική περίπτωση προχωρούμε σε ανάκληση παραγγελίας. Όσον αφορά στην παραλαβή προϊόντων διαφορετικής διαθεσιμότητας μπορείτε να επιλέξετε μια αποστολή με το σύνολο των προϊόντων ή τμηματικές παραδόσεις.

3) Παρέλαβα ένα προϊόν που δεν υπήρχε στην παραγγελία μου:

Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να μεταφερθείτε εδώ όπου αναφέρεται αναλυτικά η διαδικασία επιστροφής των προϊόντων.

4) Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου:

Αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.

 

5) Κόστος αποστολής:

  • Για παραγγελίες αξίας μέχρι 55 ευρώ – κόστος 2€
  • Για παραγγελίες άνω των 55 ευρώ – δωρεάν αποστολή των προϊόντων