ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Το segreticlothing.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:

1) Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή διαφορετικό προϊόν στο κατάστημα. (Ισχύει μόνο για κατοίκους Θεσσαλονίκης)

Μπορείτε να κάνετε την αλλαγή σας στο κατάστημα μας έχοντας μαζί το προϊόν που επιστρέφετε καθώς και την απόδειξη του. Για πληροφορίες του καταστήματός μας ενημερωθείτε εδώ

2) Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή διαφορετικό προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε αντικατάσταση του του προϊόντος. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε α) το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), β) σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, γ) το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς, δ) εάν παραλάβατε ένα προϊόν που δεν υπήρχε στην παραγγελία σας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας εδώ , ώστε να μας ενημερώσετε για ποιο λόγο θέλετε να γίνει επιστροφή και έπειτα θα προβείτε στη διαδικασία:

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

  • Ετοιμάζετε το δέμα σας μέσα στο οποίο θα πρέπει να περιέχεται το προϊόν το οποίο επιστρέφετε και η απόδειξή λιανικής πώλησης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια) και barcode χωρίς να έχουν κοπεί.
  • Πηγαίνετε στο πλησιέστερο κατάστημα Γενική Ταχυδρομική και ζητήστε να αποσταλεί πίσω στο κατάστημά μας.
  • Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με e-mail για την πορεία της.

Θα θέλαμε να γνωρίζετε πως η διαδικασία αλλαγής συνήθως διαρκεί 5-7 ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στο κατάστημά  μας.Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής επιβαρύνεται  μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής το οποίο είναι 3 ευρώ. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σχετίζεται με υπαιτιότητα του καταστήματος μας το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εμάς.

Χρήσιμες σημειώσεις:

  • Αντικατάσταση ή αλλαγή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο ζητούμενο προϊόν. Αν το προϊόν που θέλετε δεν υπάρχει, το τμήμα εξυπηρέτησης του e-shop θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προσφέρει επιπλέον επιλογές.
  • Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, όπως για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.
  • Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, το κατάστημα οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής.
  • Όσον αφορά σε κολάν, κορμάκια και σκουλαρίκια, για λόγους υγιεινής, το κατάστημά μας δεν δέχεται επιστροφές.

3)  Να πραγματοποιήσετε επιστροφή χρημάτων μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. (Για αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος)

Έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων κατά την επιστροφή του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή τα χρήματα θα εμφανιστούν στο λογαριασμό σας σε διάστημα 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από εμάς. Συνιστούμε για δική σας διευκόλυνση, ώστε να μην υπάρχουν επιπλέον κρατήσεις από την τράπεζα, ο λογαριασμός που δίνετε να ανήκει σε μια από τις συνεργαζόμενες τράπεζες (Πειραιώς, Εθνική, Eurobank). Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.

4) Να πραγματοποιήσετε πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε για πιθανή μελλοντική αγορά.

Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας. Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.

Πολιτική  αλλαγών κατά την εκπτωτική περίοδο.

Για τα προϊόντα που αγοράστηκαν έως και 14 μέρες πριν την έναρξη της εκπτωτικής περιόδου ,έχετε τη δυνατότητα να τα αλλάξετε με διαφορετικά προϊόντα  κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Σημαντικό να γνωρίζετε πως το ποσό της απόδειξης του  επιστρεφόμενου προϊόντος  αφαιρείται από το συνολικό ποσό της νέας παραγγελίας αντικατάστασης. Το ίδιο ισχύει και για τα προϊόντα που αγοράστηκαν κατά την διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου, δηλαδή έχετε τη δυνατότητα να τα αλλάξετε με διαφορετικά προϊόντα σε διάστημα 14 ημερών από την αγορά τους. Το ποσό της απόδειξης του επιστρεφόμενου εκπτωτικού προϊόντος αφαιρείται από το συνολικό ποσό της απόδειξης της νέας παραγγελίας.

Αλλαγές σε νούμερο και χρώμα του ίδιου προϊόντος  που αγοράστηκε πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια της εκπτωτική περίοδο γίνονται κανονικά με την ίδια απόδειξη.