ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ποια είναι η διεύθυνση του φυσικού καταστήματος;

Το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη , Μεγάλου Αλεξάνδρου 45 Αμπελόκηποι Τ.Κ 56121

Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μόλις βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε επιλέξτε το κατάλληλο χρώμα και μέγεθος και πατήστε την επιλογή «Προσθήκη στο καλάθι». Πάνω δεξιά στη σελίδα σας εμφανίζεται το καλάθι αγορών. Πατώντας εκεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά την παραγγελία σας και να την ολοκληρώσετε πατώντας “ολοκλήρωση παραγγελίας”. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης συμπληρώνοντας τα προσωπικά στοιχεία μέλους σας στον πίνακα “Είσοδος”. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης της σελίδας segreticlothing.gr μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσης της παραγγελίας κάνοντας τικ την επιλογή “Εγγραφή”. Αν παρόλα αυτά δεν θέλετε να εγγραφείτε ως μέλος, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα στοιχεία του πίνακα “Αγορά ως επισκέπτης”¨. Στην παραγγελία πρέπει να αναγράφονται τα ακριβή σας στοιχεία. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα με αστεράκι. Στη συνέχεια, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που θα θέλατε για την παραγγελία. Τέλος, εμφανίζεται ολοκληρωμένη η παραγγελία σας με όλα τα στοιχεία αποστολής και η δυνατότητα να συμπληρώσετε κάποιες παρατηρήσεις αν τυχόν υπάρχουν. Επιλέγετε, «Ολοκλήρωση Αγοράς» για να αποστείλετε την παραγγελία σας. Αντίγραφο της παραγγελία σας θα σταλεί στο mail σας.

Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου έγινε με επιτυχία;

Θα ενημερωθείτε με emai απο το [email protected] πως η παραγγελιά σας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και έχει διευθετηθεί ως προς την επεξεργασία της και έπειτα την αποστολή της.

Πώς θα γνωρίζω ότι έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς ,σας στέλνουμε ένα ενημερωτικό mail με τον αριθμό αποστολής και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας ώστε να μπορείτε με ευκολία να δείτε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται. Αν στη φόρμα στοιχείων που συμπληρώσατε κατά την παραγγελία δεν έχετε συμπληρώσει κάποιο e-mail επικοινωνίας , τότε μπορείτε να μας καλέσετε στο 2314027431 για να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Αλλαγές στη παραγγελία σας είναι εφικτό να γίνουν πριν γίνει η αποστολή τους. Καλέστε μας στο 2314027431.

Τι θα συμβεί αν παρατηρήσω ότι τα προσωπικά μου στοιχεία είναι λανθασμένα αφού έχω ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημα στο 2314027431 πριν γινει η αποστολή της παραγγελίας.

Τι θα συμβεί αν ένα προϊόν από την παραγγελία μου δεν υπάρχει;

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, το κατάστημα θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας με τον αριθμό τηλεφώνου που έχετε δώσει κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας.

Τι γίνεται αν χρειαστεί να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε μια παραγγελία μέσα σε 1 ώρα από την πραγματοποίηση της ή ΠΡΙΝ γίνει η προώθηση της παραγγελίας από εμάς. Μετά το πέρας του προαναφερθέντος χρόνου η ακύρωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

Πως μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου ;

Μπορείτε να πληρώσετε για το προϊόν/-τα που επιθυμείτε να αγοράσετε με δύο τρόπους:

  • με αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος, αρκεί να είστε κάτοικος Ελλάδος. Υπάρχει extra χρέωση για αυτήν την υπηρεσία. +1 €
  • με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. ( Συνεργαζόμενες τράπεζες Πειραιώς, Εθνική, EuroBank )
  • με πιστωτική κάρτα
  • με PayPal.

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να πληρώσετε.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;

To e-shop www.segreticlothing.gr χρησιμοποιεί πρωτόκολλο ασφαλείας SSL (Secure Sockets Layer) για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας. Μπορείτε να δείτε πως βρίσκεστε σε αυτόν τον ασφαλή ιστότοπο από την ένδειξη https μπροστά από την ηλεκτρονική διεύθυνση της σελίδας. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον οι πληροφορίες σας κρυπτογραφούνται, ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν μέσω internet. Επίσης κατά την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας κατευθύνεστε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς.

Θέλω να κάνω την παραγγελία με κάρτα και η κάρτα μου δεν γίνεται δεκτή από το σύστημα. Τι μπορεί να φταίει;

Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι που η κάρτα σας δεν γίνεται δεκτή. Σχεδόν κανείς από αυτούς δεν αφορά τη λειτουργία του e-shop. Παρακαλώ ελέγξτε την σύνδεση σας στο διαδίκτυο, επιβεβαιώστε πως έχετε εισάγει τα σωστά στοιχεία και τέλος επικοινωνήστε με την τράπεζα σας. Αν κανένας από τους παραπάνω τρόπους δεν έχει αποτέλεσμα τότε ίσως υπάρχει πρόβλημα στο online τραπεζικό σύστημα. Προσπαθήστε λίγο αργότερα να ξανακάνετε τη συναλλαγή σας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο 2314027431 για να βρούμε άλλο τρόπο συναλλαγής.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας;

Ναι , κατά την παραγγελίας σας έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε παραλαβή απο το κατάστημα.

Μπορείτε να παραδώσετε το προϊόν σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης μου;

Ναι , κατά την διαδικασία της παραγγελίας σου θα επιλέξεις το αν θες το δέμα σου να σταλεί στην διεύθυνση όπου έγινε η χρέωση ή σε κάποια διαφορετική διεύθυνση.

Μπορείτε να παραδώσετε το προϊόν στην διεύθυνση της εργασίας μου;

Ναι , γίνεται να παραδώσουμε την παραγγελία σου στον χώρο της εργασίας σου αρκεί κατά τη διαδικασία της παραγγελιάς να βάλεις τα στοιχεία του εργασιακού σου χώρου.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;

Η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος είναι απλή , διάβασε περισσότερα εδώ.